Klachtenpagina

Welkom bij onze klachtenpagina

Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en doen er alles aan om een uitstekende service te bieden. Mocht u toch niet tevreden zijn met onze producten of diensten, dan kunt u hier uw klacht indienen.

 Hoe een klacht in te dienen:

1. Verstuur uw klacht:
   - je mag ons ook mailen: info@dytyna.nl
   - Of per post sturen naar:

 (gratis) Antwoordnummer: 40500, 
    Postcode: 6235 XV
    Plaats: ULESTRATEN

2. Wat gebeurt er vervolgens?
   - Bevestiging:U ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw klacht.
   - Beoordeling: Onze klachtenafdeling beoordeelt uw klacht en zoekt naar een passende oplossing.
   - Oplossing: Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen een oplossing te bieden. Indien meer tijd nodig is, houden wij u op de hoogte van de voortgang.

Vul hier onder de contact formulier in, wij reageren doorgaans binnen 48 uur op uw klacht.