Welkom bij onze klachtenpagina
Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en doen er alles aan om een uitstekende service te bieden. Mocht u toch niet tevreden zijn met onze producten of diensten, dan kunt u hier uw klacht indienen.
Hoe een klacht in te dienen:
1. Verstuur uw klacht:
- je mag ons ook mailen: info@dytyna.nl
- Of per post sturen naar:
(gratis) Antwoordnummer: 40500,
Postcode: 6235 XV
Plaats: ULESTRATEN
2. Wat gebeurt er vervolgens?
- Bevestiging:U ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw klacht.
- Beoordeling: Onze klachtenafdeling beoordeelt uw klacht en zoekt naar een passende oplossing.
- Oplossing: Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen een oplossing te bieden. Indien meer tijd nodig is, houden wij u op de hoogte van de voortgang.
Vul hier onder de contact formulier in, wij reageren doorgaans binnen 48 uur op uw klacht.